Nessie - čili vývoj štěněte

28.03.2018

2016 - to mi byly necelé dva měsíce (jsem ta vlevo, vpravo je bráška)

Ve třech měsících jsem byla roztomilá slečinka a bavily mě procházky

Ve čtyřech měsících - to byla moje první dovolená

Když mi bylo pět měsíců - bylo opravdu teplé září, takže jsem musela často chladit 

Podzim 2016 to mi bylo už 7 měsíců

Moje první Vánoce 2016 

Svod dorostu  Újezd nad Lesy - duben 2017 - to mi byl rok

Moje první výstava Litoměřice květen 2017 - převážně se jen čeká až přijdete na řadu a po 4 hodinách to máte za pět minut za sebou (alespoň, že máme výbornou) 

Bonitace  v Poličce - říjen 2017

© 2018 Chovatelská stanice Temnolovec. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky